لطفا مجموعه را انتخاب نمایید

جستجو سوالات متداول
مشاهده تمام سوالات متداول

مشکلات مربوط به اینترنت و VPN را از اینجا ببینید.

مشکلات و سوالات میل

سوالات متداول - ایمیل

مشکلات و سوالات میل

 

دانشجویان می توانند از طریق پرتال دانشجویی درخواست ایمیل کنند. سیستم بصورت پیشفرض شناسه ای برای دانشجو ایجاد می کند و از پرتال می توان شناسه دلخواه را جایگزین کرد.

اساتید می توانند درخواست دریافت شناسه ایمیل را از طریق رئیس دانشکده ارسال نمایند و در ادامه از طریق تماس با واحد پاسخ گویی مرکز فاوا (داخلی 3030) روند دریافت شناسه را پیگیری نمایند.

کارکنان نیز از طریق پورتال و گزینه " تغییر رمز عبور و ایجاد پست الکترونیک " ، چنانچه شناسه ایمیل نداشته باشند می توانند درخواست دهند و اگر داشته باشند می توانند تغییر رمز دهند

 

اساتید از طریق تماس با واحد پاسخ گویی مرکز فاوا (داخلی 3030)، می توانند رمز جدید بگیرند.

دانشجویان و کارکنان از طریق پرتال می توانند رمز عبور را تغییر دهند.

  • سربرگ برنامه ریزی و توسعه منابع، فناوری اطلاعات، مدیریت شناسه- تغییر رمز عبور و ایجاد پست الکترونیک

 

به علت کمبود فضا ، افزایش حجم تنها با موافقت مدیریت مرکز فاوا صورت می گیرد اما بهتر است ایمیل هایی که نیاز نیست پاک شوند.

 

 

بعد از اتصال به سیستم پست الکترونیک و انتخاب ایمیل مورد نظر ، انتخاب گزینه more ، انتخاب download  و انتخاب source.eml  ایمیل مورد نظر را  save  نمایید

 

مطابق مراحل 1تا 4 شکل ، می­ توانید فولدر جدید ایجاد نمایید و برای حذف و یا خالی کردن فولدر مورد نظر کافی است فولدر را انتخاب نمایید و سپس روی چرخ دنده که در شکل ‏مشخص شده کلیک کنید و در نهایت گزینه حذف و یا خالی کردن فولدر را انتخاب نمایید.

3

 

بعد از اتصال به سیستم پست الکترونیک ، ایمیل مورد نظر را انتخاب و گزینه spam  را از منوی بالای صفحه انتخاب نمایید

بعد از اتصال به سیستم پست الکترونیک ، وارد پوشه spam  شده ، ایمیل مورد نظر را انتخاب و از منوی بالای صفحه گزینه  notspam  را انتخاب نمایید

  • شناسه مقصد مشکل دارد (شناسه مقصد وجود ندارد یا حجم فضای ایمیل شناسه مقصد پر شده است ) ، یا اینکه ممکن است سرور ایمیل دانشگاه در black list  سرور domain  مقصد قرار گرفته باشد .

00000036.jpg

گالری تصاویر

t5

تقویم آموزشی

IMG 9175

آزمایشگاه ها و کارگاه ها

1

همایش ها و کنفرانس ها

2100 دانشجو
92 عضو هیات علمی
11000 دانش آموخته
150 دانشجوی بین المللی
30 رشته/مقطع تحصیلی
4 گروه آموزشی